Wednesday 30 October 2013

TESTIMONI SET KECANTIKAN / SET JERAWAT

Assalamualaikum...apa khabar anda semua?dah lama rasanya tak update blog ni...dah bersawang dah...hihi

Ok,hari ni saya nak share ngan anda semua satu testimoni terbaru dari customer saya yang baru je consume vitamin shaklee ni..Beliau mempunyai masalah jerawat yg boleh dikira agak teruk juga..biji2 besar..merah2 pula..so saya suggest agar beliau try makan Vitamin E, ESP & GLA... Alhamdulillah,selepas 2 minggu lebih mencuba produk shaklee ni, dia dah mula terasa perubahan pada kulit wajah..jerawat dah mula kecut...selain kulit muka yang dah menunjukkan kesan positif,customer ni juga happy coz badan rasa bertenaga & masalah lain iaitu keputihan pun dah hilang...yeahooo!!!

So anda bila lagi nak try? Produk Shaklee memang terbukti berkesan & selamat! Jangan malu jangan segan..jom pm/sms/whatsapp saya di 013-488 7082..saya akan bagi anda harga KEDEBOOMM!!

No comments:

Post a Comment