Sunday 29 September 2013

SHAKLEE ADVANCED JOINT HEALTH COMPLEX



Advanced Joint Health Complex* mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari- hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!

Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:
♥ Menggalakkan mobiliti
♥ Meningkatkan fleksibiliti
♥ Menibgkatkan fungsi sendi
♥ Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang

Juga merangkumi kombinasi kesihatan-sendi yang direka khas: zinc, kuprum, manganese dan vitamin C. Setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal didalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakkan supplemen kesihatan sendi, New Advanced Joint Health Complex* tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti didalam ujian klinikal, yang menghalang penyerapan glukosamin. 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian- langsung tidak mengandungi sumber haiwan.

Ekstrak Boswellia: Diperolehi dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi dan menyebabkan ketidakselesaan sendi. Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan dalam AJHT* mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (3-acetyl-11-keto-beta-boswellic acid), satu asid boswellik dan lain-lain konstituen Boswllia yang digabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari hanya AKBA. Didalam ujian klinikal yang terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia dalam AJHT* melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakan lebih mudah dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian berbanding dengan mereka yang mengambil satu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.

Ekstrak Jagung Membekalkan Sumber Glukosamin Yang Pekat: Glukosamin adalah sejenis gula mino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan supplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobility dan fleksibiliti. AJHT menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran berbanding dengan lebanyakan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

Vitamin C: New Advanced Joint Health Complex* membekalkan 100% Daily value(Nilai Harian) Vitamin C, satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen.

Zink, Kuprum  Manganese: Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung.


                               



 Ciri-ciri New Advanced Joint Health Complex*:
  • 100% bebas kekerang
  • 100% vegetarian
  • 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik
  • Hanya 2 caplets sehari
  • Caplet yang mudah ditelan
  • Tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
  • Bebas Gluten



 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment