Friday 13 September 2013

SHAKLEE VITA E COMPLEX






 Diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl. D-alpha tocopheryl yang aktif secara fisiologi & digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gamma, delta). Ianya adalah vitamin E paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubub kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah & tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan & melindungi retina.

MANFAAT UTAMA:
 
♡ Melindung Jantung- pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan kolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.
 
♡ Mempertingkatkan Sistem Reproduktif-  para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

♡ Anti Penuaan- 1 kapsul sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat & bintik penuaan. Mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada & otot peha.

♡ Anti Oksidan Yang Kuat- pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat & berkesan unuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang/melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Juga mampu memperbaiki masalah oksidasi- katarak & masalaha penglihatan.

♡ Kelestarian Tenaga- meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

♡ Memperbaiki Arthritis- Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos & sakit sendi.

♡ Menghalang Keguguran- merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopoaus seperti hot flush. Juga berkesan untuk menghalang kematian janin & keguguran.

♡ Memperbaiki Parut- memperbaiki bengkak & ulser kulit. Boleh diguna terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

No comments:

Post a Comment