Wednesday 11 September 2013

SHAKLEE VITA -LEA IRON FORMULA

    

 Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin & mineral yang pertama dicipta di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi lengkap yang diekstrak daripada sayuran & buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting. Diformulasikan secara komprehensif & sangat seimbang.
 
     Tablet Vita-Lea disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini & teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab".  Merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air & tubuh manusia. Mineral yang terkandung didalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
 
     Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan supplemen Shaklee ini selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
 
 
MANFAAT UTAMA:
 
¤ Penambahan Tenaga Segera - Pemberi tenaga, kecergasan tubuh & kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori & fokus dalam study mahupun kerja seharian.

¤ Keupayaan Sistem Produktif - penting untuk kanak-kanak & remaja yang sedang membesar.

¤ Metabolisme - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisme & melambatkan proses penuaan.

¤ Elemen Penting Pada Sel Tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses tumbesaran ,pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku & hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

¤ Melindungi Organ - Melindungi fungsi buah pinggang, jantung & hati.

No comments:

Post a Comment